Saturday, June 7, 2014

Give Away Day #7 Mae Engelgeer Teatowel from her NEW Flock collection


Het is alweer dag nummer 7! Dit zou eigenlijk de afsluiter zijn, zij het niet dat we morgen nog een toegift hebben, maar daar dus morgen meer over. Dit is weer zo'n paretlje. Inmiddels hoeven wij denk ik niet meer uit te leggen wie textielontwerpster Mae Engelgeer is (haar naam staat zelfs op de cover van de nieuwe Elle Decoration!!). Zij ontwerpt prachtige dekens, plaids, shawls en table wear. Van Mae mogen wij een theedoek uit haar nieuwe Flock collectie weggeven! Om deel te nemen vragen wij je een comment achter te laten hieronder, de Facebook pagina van Mae Engelgeer te liken en de actie te delen op Instagram. Ons liken op Facebook is natuurlijk ook geweldig, maar veel van jullie hebben dat al gedaan ;)  Zaterdag 14 juni maken wij op de Femkeido Facebook pagina de winnaar bekend! 

10 comments:

  1. Wauw wat een schatje is het! Deze is heeeel erg welkom in onze nieuwe keuken!

    ReplyDelete
  2. Oh wauw!! Een theedoek van Mae Engelgeer staat al heel erg lang op mijn verlanglijstje! Ik vind het kleurgebruik en de dessins altijd zo mooi. Heel heel heel graag zou ik deze een plekje willen geven in onze keuken!
    Liefs, Milou

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Het blijft mooi dingen regenen.

    ReplyDelete
  6. Wauw wat een beauty! Wat zou ik die graag in mijn keuken te pronken hebben!

    ReplyDelete
  7. Oh wat is het toch een mooie! Heb speciaal voor Mae Engelgeer de Elle gekocht.

    ReplyDelete
  8. Heel mooi, die zou leuk staan in mijn keuken!

    ReplyDelete