Friday, June 6, 2014

Give Away Day #6 Donna Wilson bordje Vos


Het is alweer dag 6 van onze give away week. Gelukkig duurt deze onverwacht 8 dagen omdat er nog een superleuke samenwerking bij is gekomen, waardoor we t/m zondag door kunnen gaan! Vandaag geven we een Donna Wilson bordje uit Femkeido Shop weg. Om deel te nemen vragen wij je een comment achter te laten hieronder, de Femkeido Shop Facebook pagina te liken (als je dat nog niet hebt gedaan) het bericht te delen en (als je op Instagram zit) de foto op Instagram delen op je feed met de #femkeidogiveaway. Vrijdag 13 juni maken wij op de Femkeido Facebook pagina de winnaar bekend! Tot die tijd kan je mee doen!

30 comments:

  1. Al eeuwen op de wishlist dus jaaaaaa

    ReplyDelete
  2. Bordjesfreak hier, dus oh zo graag :)

    ReplyDelete
  3. Yes please! Wat een leuk bord :)

    ReplyDelete
  4. Olalala, wat leuk! Ik doe mee:-)

    ReplyDelete
  5. Oh yes, I do like it! Ik ben ook fan van leuke bordjes :)

    ReplyDelete
  6. Weer zo leuk! Wishlist item :-D Bijna gênant om aan iedere give-away mee te doen maar vind ze allemaal zó leuk!

    ReplyDelete
  7. Super leuk voor onze kleine op komst! Geliked, geshared (FB en IG)!

    ReplyDelete
  8. Mijn eten gaat zoveel beter smaken :-) Fingers crossed!

    ReplyDelete
  9. Superleuk voor aan de muur!

    ReplyDelete
  10. Oh, zo'n bordje wil ik al eeeeuwen! Leuk hoor, ik duim al voor mezelf :-)

    ReplyDelete
  11. Ter plekke verliefd! Duimen maar....
    Groet Ruth

    ReplyDelete
  12. Jaa super leuk!!! Ik heb 'm vd week al gedeeld op facebook en instagram en zou deze heel graag winnen!!
    (was even de reactie hier vergeten…)

    ReplyDelete
  13. Oh ik heb 'm gedeeld onder Fleur…! Zie nu dat mijn vriend ingelogd staat op google...

    ReplyDelete
  14. Oh, hier nog geen comment achter gelaten zag ik. Ik vind hem superleuk!

    ReplyDelete
  15. Wauw!! Deze vind ik zoooo mooi! Ik doe mee!

    ReplyDelete
  16. Wauw!! Deze vind ik zoooo mooi! Ik doe mee!

    ReplyDelete
  17. Mijn allerlievelings (is dat een woord?) ontwerper! Oh wat zou ik graag dit bordje in mijn nieuwe kamer willen gebruiken. Halverwege juli ga ik verhuizen en dit bordje zou een super cadeautje zijn voor mezelf :)

    ReplyDelete
  18. Deze is zoooo leuk! Ik waag een gokje!

    ReplyDelete
  19. Zo gaaf is deze dus ik dod graag mee fingers cross

    ReplyDelete
  20. Tja, ook deze is niet verkeerd om te winnen. Ze zijn echt allemaal leuk! Goed bezig dames!

    ReplyDelete