Thursday, June 5, 2014

Give Away Day #5 A Moth Lamp from the new Tas-ka collection!


Op dag nummer 5 hebben we een heel speciale give away! Deze mag je echt niet missen! Van onze fijne en talentvolle leveranciers Tas-ka en Snowpuppe mogen wij een moth lamp weggeven die gemaakt is van een print van de nieuwe Tas-ka collectie! Om deel te nemen vragen wij je een comment achter te laten hieronder, de Facebook pagina van Tas-ka en die van Snowpuppe te liken en de Femkeido Shop Facebook pagina te liken (bij het delen van de actie maak je dubbel kans!) donderdag 12 juni maken wij op de Femkeido Facebook pagina de winnaar bekend! Volg je ons nog niet op Instagram? Eat your heart out! 

33 comments:

  1. Weer zo'n geweldige give away, het kan niet op! Toevallig stond ik deze lampen afgelopen zaterdag nog te bewonderen in de mooie winkel van Tas-ka in Den Haag. Snowpuppe, Tas-ka en Femkeido volgde ik al op Facebook, dus daar hoef ik niks extra's voor te doen. Ik zal het bericht ook nog delen. Nu maar duimen dat het geluk aan mijn zijde is ;)

    ReplyDelete
  2. ZO tof! Wij hebben nog vier lampen nodig voor ons nieuwe huis en deze past helemaal in onze inrichting!

    ReplyDelete
  3. Jemig! je hebt echt toffe dingen gekozen! een snoepje is het!!

    ReplyDelete
  4. WAUW! Ik weet al waar ik 'm op ga hangen!

    ReplyDelete
  5. Die is GAAF! Ik doe heel graag mee met deze giveaway! Ik ben echt fan van de originele Snowpuppe lampen en ook van de vrolijke Tas-ka prints, deze combi is een topper van dutch design ;-) Als dutchy zou ik deze mooie lamp heel graag in ons huis ophangen. De kleurtjes passen ook perfect bij ons interieur. Dus fingers crossed, I'm in!

    Fijne dag!

    PS Ik heb de giveaway ook op Instagram gedeeld en ga nu de Facebook pagina's opzoeken.

    ReplyDelete
  6. Deze lamp past echt perfect in mijn nieuwe slaapkamer!

    ReplyDelete
  7. Oh wauw! Doe gaat een mooi plekje krijgen in ons toekomstige nieuwe huis!

    ReplyDelete
  8. Deze is héél gaaf! Die wil ik echt wel! Ik heb al een Snowpuppe lamp waar ik héél blij mee ben, maar deze is ook een absolute aanwinst!

    ReplyDelete
  9. Realy would like to vin this, but dont realy anderstand What to do. Repost it on instagram?

    ReplyDelete
  10. Twee geweldige leveranciers die samen een lamp ontwerpen. Hoe leuk is dat! En ik was net op zoek naar een nieuwe lamp voor boven ons nieuwe bed.

    ReplyDelete
  11. Wat een superleuke acties de hele week! Geweldig lampje, de best of both dat moth lampje in zo'n leuk printje.

    ReplyDelete
  12. ooohlala mais oui s'il vous plait! een hartje voor dit gouden duo!

    ReplyDelete
  13. Ooooh het lijkt wel kerst in de zomer! Wat een mooie cadeautjes zeg, echt een feest. En ik weet wel een mooi plekje waar dit schatje kan shinen. In it to win it :)

    ReplyDelete
  14. Prachtig design! Ben er helemaal verliefd op <3

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Wow! Wat een gave lamp, 2 favorieten die samenkomen! Slaapkamer aan het opknappen en daar past ie prachtig in :)

    ReplyDelete
  17. Wow! Wat een gave lamp, 2 favorieten die samenkomen! Slaapkamer aan het opknappen en daar past ie prachtig in :)

    ReplyDelete
  18. wij kunnen hier wel wat licht in de duisternis gebruiken...er hangen hier nog nergens lampen! deze is prachtig! we love it...

    ReplyDelete
  19. Ik zie nergens m'n comment van gisteren maar 2x geprobeerd voor de mooie lamp!

    ReplyDelete
  20. Love!!! Ik heb er al een plaatje voor ;-)

    ReplyDelete
  21. Jaaaaa ook weer heel erg leuk! Match precies bij onze pastel-inrichting :) Ik heb 'm gedeeld en geliked via Fleur op facebook en instagram.
    Taska heb ik een vriendschapsverzoek gestuurd, die kan ik niet alleen like-en?

    ReplyDelete
  22. Geweldige samenwerking met gaaf product!

    ReplyDelete
  23. Wat een gave feestweek zeg en een fantastische lamp!! Uiteraard likete ik jullie allebei al en heb ik hem gedeeld. Succes en veel plezier nog!

    ReplyDelete
  24. Deze uitvoering is prachtig!
    Zeker sinds ik weet wat een werk en liefde er in de lampjes gaat vind ik ze helemaal geweldig.

    ReplyDelete
  25. Oelalaaaaaa, dit is wel echt super! Hoe tof zou het zijn om mijn kamer op te leuken met deze lamp :)
    Dat zou wel echt fantastisch zijn!

    ReplyDelete
  26. Wat een leuke lamp, succes met de actie!

    ReplyDelete
  27. Er zijn maar weinig lampen die ik mooi vind... Deze: 'I like'! :)

    ReplyDelete
  28. Zou ik het bijna vergeten, maar ik maak dus graag een kansje op deze mooie lamp.

    ReplyDelete