Tuesday, June 3, 2014

Give Away Day #3 Zuiver Tafeltje (2x)


Op dag nummer 3 hebben we niet 1 tafeltje om weg te geven van onze leverancier Zuiver, maar 2! Dubbel kans dus! Dit betekent dat wij 2 deelnemers uitkiezen! Zuiver is een merk van Hollandse bodem waar wij veel mee werken. De prijs/ kwaliteit verhouding is goed en ze ontwerpen regelmatig nieuwe collecties, zo kunnen zij de trends op de voet volgen! Wij mogen van hen 2 tafeltjes verloten t.w.v. € 79,- per stuk. Om deel te nemen vragen wij je een comment achter te laten hieronder, de Zuiver Facebook pagina te liken, de Femkeido Shop Facebook pagina te liken (bij het delen van de actie maak je dubbel kans!) en ons te gaan volgen op Instagram (als je dat nog niet deed) dinsdag 10 juni maken wij op de Femkeido Facebook pagina de winnaar bekend! 

76 comments:

  1. Wauw! wat een beauty is het he :)
    Zou ik graag zien in mijn nieuwe huis!

    ReplyDelete
  2. Oh zeg, daar weet ik wel een plaatsje voor!

    ReplyDelete
  3. Prachtig!! Ik doe graag mee. Ga meteen alle instructies opvolgen.

    ReplyDelete
  4. I LOVE IT! Zal perfect staan in het huisje van mn vriend en mij die we nog niet hebben ;-) maar ach?

    ReplyDelete
  5. Een plaatje. Eentje die heel leuk bij ons gaat staan .....:-)

    ReplyDelete
  6. Ik heb al een zuivertafeltje en deze zou er fantastisch bij passen. Ja, ik doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  7. Super leuke actie!! Ik heb geliked!! Heel gaaf als ik eentje zou winnen!!

    ReplyDelete
  8. Te leuk dit tafeltje. Past HE-LE-MAAL in ons huisje.

    Liefs

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtig tafeltje, zou wel leuk staan op mijn kot.
    En nu maar duimen !!!

    ReplyDelete
  10. Super mooi tafeltje van Zuiver! Ik vind alle producten die Femkeido verkoopt leuk, en zeker toen ik een kijkje mocht nemen in je huis bij de Femkeido Home Sale!

    ReplyDelete
  11. O wat zou dit mooie tafeltje leuk staan bij mijn andere kleine tafeltjes. Veel leuker dan een grote sta in de weg bijzettafel!

    ReplyDelete
  12. Ben bijna klaar met het veranderen van de woonkamer, dit tafeltje zou het helemaal afmaken! Dus ik doe graag mee aan deze actie.

    ReplyDelete
  13. Jaaa, die zou ik graag winnen. Past helemaal bij mijn mooie vloerkleed van Hay.

    ReplyDelete
  14. Eigenlijk geen ruimte voor op mijn kleine slaapkamertje, maar hij is zó mooi!

    ReplyDelete
  15. Wauw! Wat een top acties deze week! Ik zou dolgraag dit tafeltje winnen

    ReplyDelete
  16. Wat leuk! Ik volgde je al op Instagram. Wat word ik vrolijk van je foto's. Binnenkort verhuizen wij naar een kleinere woning en moet ik dus nieuwe spulletjes kopen....onze veel te grote salontafel bijvoorbeeld gaat niet meer passen.

    ReplyDelete
  17. Deze zou ik heel graag winnen! Super mooi tafeltje!!

    ReplyDelete
  18. Oeiiii ik loer al een tijdje naar dit tafeltje, dus ik zou hem heel graag winnen!

    ReplyDelete
  19. oooh deze tafeltjes zouden niet misstaan naast ons bed als nachtkastjes! Wat zijn ze mooi!!

    ReplyDelete
  20. (Ah got it! Post openen eerst)

    Alleen maar liefde voor dit tafeltje, en je blog! Heel inspirerend! Keep up the good work!
    Doing what you love!

    ReplyDelete
  21. OOOOO zo mooi! Ik doe mee! ZO ZO fijn en mooi, maar dat zei ik al.
    Groetjes,
    Isabel @mamajulesjeanne

    ReplyDelete
  22. Dit tafeltje gaat heel goed passen bij onze nieuwe lamp van Zuiver!

    ReplyDelete
  23. Die staan op mn verlanglijstje! Ik doe mee!

    ReplyDelete
  24. Oeeeehhh!!! Als ik m'n ogen dicht doe zie ik hem al staan op de plek van m'n oude tafel!!! Hij staat echt helemaal top!!!! Fingers crossed dus ;-)

    ReplyDelete
  25. Leuk tafeltje! Ik vind de combinatie van wit met hout heel mooi.

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Te gek! Staat al heel lang op mijn wishlist!
    Groetjes,
    Marieke

    ReplyDelete
  28. We hebben een lastige vorm woonkamer met schuine hoeken en ramen. een klein lief bijzettafeltje ben ik al lang naar op zoek en deze zou mooi passen. groetjes Claudia

    ReplyDelete
  29. Sfeervol tafeltje, prachtig dienblad en wat is ie mooi in zijn eenvoud. En.. eentje met 4 pootjes ipv 3! Lekker stevig en steady voor als je tweeling van 3 jaar zelf de toastjes smeert die we er regelmatig op zullen zetten. Valt de hele boel tenminste niet om ;-). En de borrelnootjes rollen er niet vanaf door het opstaande randje van het mooie dienblad. Hoe handig is dat!

    ReplyDelete
  30. i <3 Zuiver en Femkeido. Deze wil ik al zo lang! zou perfect staan bij mijn opgeknapte kringloop leesstoel. Old meets new!

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Alle likes uitgedeeld, nu afwachten. Zou mooi begin zijn naar nieuwe inrichting van ons huis.

    ReplyDelete
  33. Na weer een lang weekend klussen is onze zolder bijna klaar (na een 8 maanden klussen) en wat word ik blij van dit tafeltje als eye catcher op zolder....ik duim en ik duim... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heb per ongeluk op mijn mans naam een berichtje achter gelaten, maar ach hij heeft ook zo hard gekust dus dit zou ook een super kado voor hem zijn!

      Delete
  34. heb al een prachtig plekje voor dit fantastische tafeltje in gedachten!

    ReplyDelete
  35. Wat een ontzettende leuke actie van Femkeido.. Elke dag een nieuwe giveaway. Toen ik de giveaway van vandaag zag, werd ik gelijk helemaal enthousiast. Een tafeltje van Zuiver. Op dit moment ben ik aan het sparen voor zo'n tafeltje.. Zo toevallig!! we willen graag wat meerdere bijzettafeltjes als salon tafels gebruiken. Het zou echt te gek zijn als we dit tafeltje winnen!

    ReplyDelete
  36. Ja ik doe ook mee! Super leuk tafeltje!

    ReplyDelete
  37. Super leuk!! Doe zeker mee �� en volgde jullie al op IG maar nu ook op FB en uiteraard gedeeld (dubbel kans!!)

    ReplyDelete
  38. Wat een prachtige give away weer! Ik doe graag mee!
    Groetjes
    Joyce

    ReplyDelete
  39. Super leuk tafeltje, en erg leuke actie!

    ReplyDelete
  40. Wat een mooierd!! En wat zou deze goed passen bij mijn andere twee Zuiver bijzettafels (webframe en OSB) <3

    ReplyDelete
  41. Ja heel graag! Tafeltjes kan je nooit genoeg hebben, net als lampen trouwens :)

    ReplyDelete
  42. Pick me, pick me!! TE GEKKE give away Femke!

    ReplyDelete
  43. Ik zou het tafeltje graag willen winnen. We hebben net een kleintje gekregen en onze Pastoe salontafel is helaas niet kidsproof. Dit ronde tafeltje wel!

    ReplyDelete
  44. Zuiver ...... Dutch design, puur, stoer met een soft touch .... nu samen met Femkeido .... I love it !!!
    I liked, I shared & nu hopelijk dat prachtige tafeltje winnen :)

    ReplyDelete
  45. Gaaf! Stoer en minimalistisch met een unieke touch! Precies wat bij mij past!
    Binnenkort samenwonen dus deze kunnen we goed gebruiken!

    ReplyDelete
  46. Like like like! Gave give away, die zal hier een mooi plekje krijgen! :-)

    ReplyDelete
  47. Jaaaa, nu gebruik ik één van de kinderstoeltjes van de kinderen als bijzettafeltje voor mijn potje thee 's avonds....

    ReplyDelete
  48. Weer zoiets leuks, je blijft maar bezig met leuke give-aways! Ik zie het tafeltje hier in huis al helemaal staan...

    ReplyDelete
  49. Wat een prachtige giveaway Femke... hier moet ik wel aan mee doen... ze zijn zóóó mooi!!! ;-)

    ReplyDelete
  50. Ben net naar eigen plek verhuisd met mijn 3 jongens. Superleuk én stoer tafeltje, die wil ik!

    ReplyDelete
  51. Wat een geweldige give-away, ik doe ook heel graag nog mee! :-) ronde tafeltjes zijn zo handig. Vind deze prachtig!
    Liefs Marieke

    ReplyDelete
  52. De tafeltjes van Zuiver zijn geweldig! Ik zou er graag eentje in huis hebben staan!
    Liefs, Clarieke

    ReplyDelete
  53. Supertrendy gaaf!!! Ik duim!!! Groetjes. Kirsten

    ReplyDelete
  54. prachtig tafeltje! Weet ik wel raad mee :) Toffe actie heb je deze week Femke, succes! x Yzette

    ReplyDelete
  55. Wauw! I like!!! Nu de box weer weg is, zou hij super in die hoek staan met onze eames schommelstoel! Ik ga duimen!

    ReplyDelete

  56. i liked it under my pop-a-porter's account.I'm looking for month now for a nice side table for my big plant ! fingers crossed :-)

    ReplyDelete
  57. Jaaaaaa! Dit tafeltje zou perfect zijn binnen mijn huis, helaas niet binnen mijn budget :'( Neemt niet weg dit ik het design van Zuiver erg kan waarderen en al watertandend (?) altijd jullie prachtige shops af struin voor inspiratie en eye candy. Dreams can come true...

    ReplyDelete
  58. WAUW dat is nog eens een mooie actie en wat een geweldige prijs
    Ik doe graaaaaag mee om een kansje te maken hierop! Ik vind jullie site.
    erg leuk en geniet van de gezellige berichtjes en prachtige producten
    Ik deel dan ook met liefde deze actie verder en geen een dikke LIKE .
    Mijn complimenten en blijf jullie trouw volgen!
    Op hoop van zegen wacht ik gespannen de uitslag af en schreeuw het van.
    de daken als ik mocht winnen van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  59. Wat een geweldige prijzen geef je weg. Ik zou graag meedoen voor dit tafeltje, we hebben net een erkerbank gemaakt en wat daar mist is een tafeltje voor mijn kopje thee. Fijne dag.
    Kristel

    ReplyDelete
  60. Jaaaa! Deze zou mooi staan bij mijn moeder, die ik graag een cadeautje wil geven omdat ze er altijd voor mij en mijn dochtertje is!

    ReplyDelete
  61. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  63. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  64. Wauw wat leuke give a way acties en dan deze SUPER MOOIE give a way of the day!! Alle likes uitgedeeld, nu hopen dat ik een van de 2 gelukkigen ben!!(En nu gaat ie goed hoop ik! Ben blog en instgram nog aan het ontdekken : ) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm zie dat m'n naam er niet helemaal goed staat. Moet what Sarah-Roos loves zijn. Al wordt met 70 comments de kans wel hééééél klein! Tis ook wel een super give away : )

      Delete
  65. Woeh, lees net dat er nog meegedaan kan worden aan de 6 andere give aways! Dus ik doe dan nog heel graag mee aan deze! Prachtig tafeltje!!

    ReplyDelete
  66. Mijn eerdere reactie zie ik helaas niet staan...
    Geeft niks probeer ik het (op het nippertje) nog een keertje..
    Ik heb jullie geliked (deed ik al) op FB,geliked op Instagram en natuurlijk gedeeld op FB..
    Wie zou dit te gekke tafeltje nou niet willen winnen...
    Ik zou hem heel graag willen winnen zodat onze hond meer ruimte krijgt in het woongedeelte,dan kan ze makkelijker om de salontafel heen bewegen...(we hebben nu een steigerhouten salontafel)
    Ik ga heeeeeeel hard duimen..
    Groetjes Chris

    ReplyDelete
  67. Ja, voor zo'n leukerd heb ik natuurlijk altijd wel plek! Hij zou perfect passen tussen alle vintage met die pootjes.

    ReplyDelete