Monday, June 2, 2014

Give Away Day #2 A gorgeous wallet from Keecie!


Op dag nummer 2 komen we met een grote favoriets van het prachtige merk Keecie! Klaartje en Caroline maken ontzettend mooie portemonnees, tassen en clutches gemaakt van zacht leer in allerlei mooie kleurtjes. Wij verkopen hun collectie in onze webshop en mogen een cat chase medium ter waarde van € 59,- weggeven in de kleur Keecie Green (de kleur van de bovenste 2 afbeeldingen). Om deel te nemen vragen wij je een comment achter te laten hieronder, de Keecie Facebook pagina te liken, de Femkeido Shop Facebook pagina te liken (bij het delen van de actie maak je dubbel kans!) en ons te gaan volgen op Instagram (als je dat nog niet deed) maandag 9 juni maken wij op de Femkeido Facebook pagina de winnaar bekend! 

47 comments:

  1. Wat een prachtige portemonnee! winnen zou een verrassing zijn, net als die leuke print als je je geld wilt pakken!

    ReplyDelete
  2. Die portemonnee is echt te gek! Mijn vriendin, zal deze fantastisch vinden, als groot poezenfan!

    ReplyDelete
  3. oohh deze staat al een paar jaar op mn wishlist! ik ga duimen..

    ReplyDelete
  4. Jaaaaa, ik doe mee! Geweldige portemonnee, prachtige kleur! Ik ga duimen ;-)

    ReplyDelete
  5. Wow
    Mijn lievelingskleur, groen, en mijn lievelingsdieren!
    Nu kan ik sjiek mijn geld uitgeven.
    Helemaal top, hoop dat ik vandaag zes mag gooien!��

    ReplyDelete
  6. Groen... de kleur van de hoop. Let's hope so! :-)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke!! Daar geef je met plezier je geld mee uit... ;)

    ReplyDelete
  8. Ja heel graag! Hij is PRACHTIG!! Ik ben groot fan van Keecie!

    ReplyDelete
  9. Oeh ja die is mooi! En de mijne is heel hard aan vervanging toe :-)!

    ReplyDelete
  10. Comment plaatsen, spammen en liken ik doe het allemaal voor deze prachtige portemonnee van Keecie. Ik vraag mij af; waarom heb ik deze portemonnee eigenlijk nog niet.. ;-)

    ReplyDelete
  11. Natuurlijk wil ik graag een Keecie winnen!

    ReplyDelete
  12. Wat gaaf! Ik heb het merk keecie 3 weken geleden leren kennen tijdens het zeehelden designkwartier in den haag, ben zelf al aan het sparen voor een portemonnee en een tas! De portemonnee winnen zou helemaal mooi zijn!

    ReplyDelete
  13. Ik kan maar geen afstand nemen van mijn 11 jaar oude portemonnee, maar hij begint echt heel erg uit elkaar te vallen. Deze prachtige portemonnee zou een geweldige vervanging zijn.

    ReplyDelete
  14. Mooi mooi mooi, kan ik mijn Action-exemplaar misschien n keer vervangen... ;-)

    ReplyDelete
  15. Zo gaaf!!! Deze wil ik al een hele tijd!! Echt leuk: de kat lijkt ook erg op de mijne als hij ergens achteraan zit.

    ReplyDelete
  16. Zo gaaf!!! Deze wil ik al een hele tijd!! Echt leuk: de kat lijkt ook erg op de mijne als hij ergens achteraan zit.

    ReplyDelete
  17. Zo gaaf!!! Deze wil ik al een hele tijd!! Echt leuk: de kat lijkt ook erg op de mijne als hij ergens achteraan zit.

    ReplyDelete
  18. Wat een prachtexemplaar, ik doe heel hraag mee!

    ReplyDelete
  19. oooh jaaa, yes please! love keecie! x

    ReplyDelete
  20. Oei, wat een prachtige kleur, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  21. Deze wallet is zó mooi! Die wil ik wel graag winnen. Zal ik hem zelf houden of aan mijn vrouw geven? ;)

    ReplyDelete
  22. Ooh wat is die mooi. Ik waag graag mijn kans.

    ReplyDelete
  23. check, check en check!! Oh deze staat al zo lang op mijn wenslijstje. <3

    ReplyDelete
  24. Oooohh! Die zijn echt te leuk! Vooral de mintgroene! Past leuk bij mijn sleutelhanger van Keecie! Ik ben fan!

    ReplyDelete
  25. Hebbuh! Mooie kleur ook die groene. Love Keecie!

    ReplyDelete
  26. Jaaah, die is mooi! Maag dus graag een kansje!

    ReplyDelete
  27. Mooi, zou superleuk zijn!!

    ReplyDelete
  28. Ik heb bijna geen centen om erin te doen, maar mijn spaarpasjes passen er ook prima in! Leuk!

    ReplyDelete
  29. Heel erg mooi! Ik zou deze portemonnee graag willen winnen!

    ReplyDelete
  30. Geliked, geliked, volgde al, gedeeld en nu fingers crossed.. love the wallet en the color..

    ReplyDelete
  31. Oh my... pretty stuff <3 <3 Deze wil ik wel!

    ReplyDelete
  32. Mag je meerdere keren meedoen? Deze is zo mooi. Ik zag hem voorbij komen bij @ing-things en dacht die wil ik ook graag. Dus ik waag een gokje...en anders toch maar voor mijn verjaardag vragen binnenkort.
    groet,
    Kristel

    ReplyDelete
  33. Jaaaaa... Ik heb al een gele mini portemonnee van ze, met een vogeltje aan de binnenkant. Ik ben nog altijd trots op dat ding, tot grote ergernis van mijn vriendinnen. Die vinden dat ik nu toch echt eens een grotere portemonnee moet kopen :').

    ReplyDelete
  34. Like ik alle pagina's, vergeet ik de reactie te plaatsen... Maar moooooooooi!!! Die heb ik al een tijdje op t oog (net als de rest van de keecie collectie).

    ReplyDelete
  35. Oke, al een week slingert het kleingeld door mijn tas.. Ja, hij is echt kapot.. Tijd voor een nieuwe..

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. Al wel geliked e.d. maar comment vergeten. Al velen zijn me voor gegaan. Net als bij het schitterende tafeltje. Maar ach wie niet waagt, wie niet wint toch : ). Mooie give a ways!! Bijna allemaal super leuk!!

    ReplyDelete
  38. Ook deze is weer geweldig!! Super give-aways!!!

    Mijn kat heet Keesie dus dit zou wel erg leuk zijn ;-)

    Ik heb 'm via Fleur H gedeeld op facebook!

    ReplyDelete
  39. Ik vind deze heel mooi! Absoluut een Keecie-fan! Ga nu naar Facebook :-)!

    ReplyDelete
  40. Géén idee of ik nog op tijd ben, maar ik hoop het :) Want wat een mooie portomonnee, de kleur alleen al is prachtig!

    ReplyDelete