Sunday, June 1, 2014

Give Away Day #1 Bijzonder Plekje Boek!


Deze hele week geven wij elke dag iets weg! Vandaag beginnen we met het geweldige boek van Marleen Brekelmans, genoemd naar het gelijknamig blog: Bijzonder Plekje! Wij zijn al jaren fan van haar blog en waren dus erg bij met de komst van het boek. Het boek staat vol leuke tips en adressen, je krijgt direct zin er op uit te gaan! Om kans te maken op dit boek vragen wij je de Bijzonder Plekje Facebook pagina te liken, de Femkeido Shop Facebook pagina en een comment achter te laten hieronder. Als je de aktie deelt, heb je dubbel kans! Zondag 8 juni maken we de winnaar bekend op onze Facebook pagina!
Heb je geen Facebook maar wel Instagram? Deel de actie dan op Instagram! Thanks!

26 comments:

  1. Hoi, ik zag dit berichtje op FB langskomen en herkende je naam van IG. Ik doe graag mee! Groetjes Janet

    ReplyDelete
  2. Ik doe heel graag mee!
    Groetjes joyce

    ReplyDelete
  3. Leuk, ik loot graag mee! Groetjes, Marlotte

    ReplyDelete
  4. Jajaaaaa! Ik doe graag mee :) XX

    ReplyDelete
  5. Te gekke give-away Femke! Ik doe graag mee. Groetjes Elske

    ReplyDelete
  6. <3 Bijzonder plekje krijgt een bijzonder plekje op de salontafel. Met liefde voor mij verzameld staat er op de cover dussss.... <3

    ReplyDelete
  7. Staat op mijn wishlist, dus hopelijk nu een wish die waarheid wordt!

    ReplyDelete
  8. jaaaaaa!! Heel graag, heb deze gids voor de zomer nodig, die we hier doorbrengen!

    ReplyDelete
  9. Druk met zoeken naar een groot huis voor een weekendje weg met oud studiegenoten en vond al leuke huizen op de site. Maakt me nog nieuwsgieriger naar het boek. Doe dus graag mee!

    ReplyDelete
  10. Na een paar jaar wonen in Amerika, lijkt het me erg leuk om hier Europa mee te herontdekken!

    ReplyDelete
  11. Wat een gave give-away! Lijkt me een fantastisch boek, dus ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  12. Super leuk dit boek!
    Ik doe heel graag mee!

    ReplyDelete
  13. I love flowers, I give it a try ♣

    ReplyDelete
  14. Met het los moeten laten van een grote droom, komt er ruimte voor andere dromen. Die boek kan me hier vast bij op weg helpen...

    ReplyDelete