Sunday, June 8, 2014

EXTRA: Give Away Day #8 Voedselzandloper Kookboek van Pauline!


De Laatste dag! Deze Give Away kwam er last minute bij. Naar aanleiding van deze blogpost over mijn gezonde maand raakten heel erg veel mensen geinspireerd om het Voedsel Zandloper boek aan te schaffen. Pauline van Uit Pauline's keuken en ik dachten toen dat het leuk zou zijn om op de laatste dag een gesigneerd expemplaar weg te geven. Bij deze dus!  Om deel te nemen vragen wij je een comment achter te laten hieronder, de de Facebook Pagina van Uit Pauline's keuken te liken en de actie te delen op Instagram. Ons liken op Facebook is natuurlijk ook geweldig, maar veel van jullie hebben dat al gedaan ;)  Zondag 15 juni maken wij op de Femkeido Facebook pagina de winnaar bekend!

Bovenste foto via Kiwi en zo 

24 comments:

  1. Woh...gezonde inspiratie!! Daar zou ik blij mee zijn...

    ReplyDelete
  2. Zou ik dolgraag winnen om in praktijk te brengen!

    ReplyDelete
  3. Wow, leuk!! Gebruik af en toe al recepten van Uit Pauline's keuken website, maar een boek vol met haar recepten zou helemaal geweldig zijn!

    ReplyDelete
  4. Dat ziet er allemaal lekker en vooral gezond uit. Ik heb gedeeld op facebook. Hoop dat dat ook goed is :-)

    ReplyDelete
  5. Mooi boek, zou leuk zijn om alle recepten uit te proberen deze zomer!

    ReplyDelete
  6. Ben heel nieuwsgierig naar dit boek. Ik eet altijd gezond maar merk het afgelopen jaar dat ik gewicht aankom en dat er bijna niet meer af krijg. Ik kan dus wel een goed boek gebruiken!

    ReplyDelete
  7. Yes please!! kan wel wat gezonde energie gebruiken!! :-)

    ReplyDelete
  8. Ik doe heel graag mee!
    De website van Pauline bezoek ik vaak en ook al menig recept van gemaakt. Het boek staat dus ook heel hoog op mijn lijstje!

    ReplyDelete
  9. Jaaa!! Superrr win actie. Wil graag mn man verassen met dit boek. Hij voelt zich zo goed nu hij zijn eetpatroon heeft veranderd na het lezen van de voedsel zandloper!

    ReplyDelete
  10. Jaaa!! Superrr win actie. Wil graag mn man verassen met dit boek. Hij voelt zich zo goed nu hij zijn eetpatroon heeft veranderd na het lezen van de voedsel zandloper!

    ReplyDelete
  11. Ik heb geen instagramaccount en kan de actie dus niet delen. Hopelijk maak ik desondanks toch kans?!? Ik heb het theorieboek en vind dat reuze interessant. Tijd voor de recepten…
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete
  12. Dat zou echt super handig zijn. Wil stiekem graag de zwangerschapskilo's kwijt (uhu bijna een jaar later zitten ze er nog steeds). Ook gaat de kleine nu met 'de pot' mee eten dus is een kookboek met gezonde recepten zeker welkom. Mijn kleine verdient alle goeds, zeker ook qua eten. Helaas heb ik geen instagram account (ook geen idee hoe je moet maken) en kan de app niet op mijn telefoon zetten. Ik heb wel jullie FB geliked. Hopelijk is dat ook goed. Nu duimen dat ik win!

    ReplyDelete
  13. Tof! Ik ben elke dag op zoek naar gezonde inspiratie, dus duimen maar...

    ReplyDelete
  14. ik doe graag mee (zeg ik nu met een bakje chips op de bank)

    ReplyDelete
  15. Oooh, dit boek staat op het lijstje om mijn vriend te geven, hij wordt binnenkort 50! ( zou je niet zeggen hoor!)
    Hij heeft mij vorig jaar het Voedselzandloperboek gegeven en heeft het vervolgens zelf eerst gelezen ;) hij was helemaal om. Nu is hij de kok bij ons thuis, dus zou het kookboek het helemaal af maken!

    ReplyDelete
  16. Ik doe mee! Een goed vervolg op de Voedselzandloper :)

    ReplyDelete
  17. Ooooh jaaa, als überslechte kok en regelmatige afhaler zou ik zo graag mijn leven beteren...!

    ReplyDelete
  18. Mooi give away week heb je georganiseerd Femke! Dit is ook weer een topper. x

    ReplyDelete
  19. Hoop dat ik niet te laat ben! Zou heel blij zijn met dit boek!

    ReplyDelete
  20. Ben druk bezig om via internet allerlei gezonde recepten bij elkaar te sprokkelen, maar alles gebundeld in een boek is helemaal handig. Doe graag mee :)

    ReplyDelete
  21. Net aan het boek De voedselzandloper begonnen, dus dit zou een mooi vervolg zijn. En als ik dan toch al de mazzel zou hebben om iets te winnen in deze leuke giveawayweek, dan zou dit natuurlijk de beste voor mijn lijf zijn. Alhoewel wat moois voor de ogen ook niet verkeerd zou zijn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete