Saturday, May 31, 2014

What a healthy month did to me!


Even iets anders dan interieur. Degene die mij via Instagram volgt heeft vast het eea meegekregen van mijn eigen #challenge. Ik deed niet mee aan #vegachallenge, #bikinichallenge #runchallenge of welke hashtag challenge dan ook. Ik begon de maand mei met gezonder eten. Door dit gezonder eten stuitte ik op het boek van Pauline (voedselzandloper kookboek) dat mij weer bracht naar het Voedselzandloper boek en via dat boek kwam het boek (h)eerlijk van Gwyneth Pathrow in mijn handen. Met als gevolg dat ik deze maand bijna geen brood at. Ik at geen pasta, rijst of aardappelen, ik maakte heel erg veel (groene) shakes, ik stopte met het eten van zuivel (alleen nog wat kaas) Ik at mijzelf 3 keer in de rondte met lekkere salades, gezonde appelcake, zadencrackers, zoete aardappel, peulvruchten. Ik kocht meerdere malen per week iets bij de natuurvoedingswinkel waar ik nog nooit van had gehoord en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik dronk ook bijna geen alcohol trouwens. Soms een glas rode wijn. Naast dit gezonde eten liep ik maar liefst 100 (!) kilometer hard deze maand, ging ik elke week naar bootcamp (Mom in Balance) en rende ik als klap op de vuurpijl mijn snelste 10 kilometer tijdens de marathon van Leiden. Ik hoor jullie nu denken: Klinkt allemaal leuk en aardig Fem, maar deed het nu eigenlijk met je? Nou hieronder de feiten:
- Ik viel 4 kilo af
- mijn lichaam werd zichtbaar strakker
- mijn huid werd beter en acne nam af
- ik heb meer energie (ja nòg meer haha)
- ik voel mij beter
Je voelt 'm aankomen: ik ga nog even door!!

Houdt mijn blog in de gaten want vanaf zondag 1 juni geven wij een week lang elke dag iets weg om de lente te vieren!

Something different than interior today. Those who follow me on Instagram did maybe notice that I inherited  my own #challenge . I did not join #veganchallenge , #bikinichallenge or any challenge whatsoever. I started this month with healthier food. Through this healthier eating , I came across the book of Pauline from blog Pauline's kitchen that brought me back to the Voedselzandloperbook and because of that book I ended up with the book It's all good from Gwyneth Pathrow. The result is that I almost did not eat bread this month. I did not eat pasta , rice or potatoes , I made quite a lot of ( green ) shakes, I stopped eating dairy (only some cheese ) I did eat a LOT of food though! Tasty salads, healthy apple cake, seed crackers, sweet potato etc. I bought several times a week, something at the health food store where I had never heard of before and I could go on and on. Not so much alcohol (apart from 1 crazy night ;) Sometimes a glass of red wine . In addition to this healthy eating, I ran up to 100 ( ! ) Kilometers this month, I went every week to bootcamp and I ran like icing on the cake my fastest 10km during the marathon of Leiden. I can hear you now thinking : Sounds all great Fem, but did it really do to you ? Well the facts below :
- I lost 8 pounds
- My body was visibly tighter
- My skin was better and acne decreased
- I have more energy (yes even more haha )
- I feel better

Keeps an eye on my blog because from Sunday, the 1s of June, we do a give away week to celebrate spring!

4 comments:

  1. Klinkt goed, moet er ook maar weer is wat beter op gaan letten. Deed het al maar de laatste tijd wat te vaak niet gedaan. Die 10km goed gerend dus :-D Nice! Fijn weekend!

    ReplyDelete
  2. Helemaal super! Herkenbaar.

    ReplyDelete
  3. Ik ben heel trots en een tikje jaloers op je... Knap hoor! Ik kan mezelf er helaas niet toe zetten :-(

    ReplyDelete
  4. Wat goed van je!! Zou zelf niet zonder pasta kunnen of brood. Maar bewonderenswaardig.

    ReplyDelete