Sunday, May 11, 2014

Studio in Schiedam for "Eigen Huis & Tuin"

Wat een geweldig project was dit voor Eigen Huis & Tuin! Ik heb ervoor gekozen om het appartement qua indeling helemaal om te gooien, zodat er meer ruimte is om te zitten en eten. Van de scheidingswand met de slaapkamer hebben we een kastenwand gemaakt. Debby wilde graag een warm en gezellig huisje hebben. Door met roze, taupe en wit te werken, is het gelukt om het warm maar ook fris te maken. Debby is superblij met haar "nieuwe" huis! Omdat het in de uitzending misschien een beetje snel ging, kan je hierboven rustig terugkijken. Onder de foto's sie je het moodboard waar ik mee startte. 

Er zijn veel vragen gekomen over de styling: Het Chanel schilderij is via ons te koop. Geïnteresseerden kan je mij een mail sturen via femke@femkeido.nl. Het roze gestreepde plaid vindt je hier. De witte stoel is van Loods5, de roze poef is van Christien Meindertsma, de snijplank van Zilverblauw, tafelkleed van Tas-ka het bloemenbehang van Praxis, de vloer is van Praxis en de lampen ook. Hier kan je de klussen van Thomas en mijn ontwerp terugkijken! Dank voor al jullie leuke reacties via Facebook en Instagram!

8 comments:

  1. Ik vond alleen de vloer een beetje too much, maar verder echt geweldig! Werd er helemaal vrolijk van toen ik het vanmiddag terug keek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank voor je comment! De vloer was een gegeven, de bewoonster vond hem gelukkig super!!

      Delete
  2. Wat mooi weer! Prachtig zijn de kleuren die je gebruikt. X

    ReplyDelete
  3. wat een heerlijke colorboost! Kan me voorstellen dat de eigenares blij was! x

    ReplyDelete
  4. Echt super mooi gedaan, Femke. Nogmaals!
    Prachtige foto's trouwens ook.

    Mooie dag,
    X

    ReplyDelete
  5. Wordt je helemaal blij van!!! 'lovely'

    ReplyDelete
  6. Het was prachtig gestyled!
    En ook de indeling, vele malen beter dan hoe het was.
    Erg leuk om te zien :-)
    Liefs Marieke

    ReplyDelete
  7. Wauw wat een super leuk project!
    Het ziet er echt geweldig uit en wat heb je mooie spullen gebruikt!
    Die vloer is echt een topper en de schilderijen ook.
    Heel mooi gedaan! X

    ReplyDelete